מבזקי חדשות:

לא נמצאו פוסטים.

פשיטת רגל | הפטרים | הוצאה לפועל

פשיטת רגל היא מונח המוכר לרוב הציבור, אולם לא הכל מכירים אותו באופן מעמיק.

כמובן שמדובר בהליך אשר אף אחד אינו מעוניין להגיע אליו ולמעשה זהו השם המקצועי לחדלות פירעון – חוסר יכולת של אדם פרטי לשלם את חובותיו. בנוגע לחברה או עסק, הרי שמדובר גם על הליכי פירוק או הבראה. הליך פשיטת רגל הינו מורכב ומסובך ובעל השלכות רחבות על החייב ומשפחתו, כל זאת מחייב קבלת סיוע משפטי מקצועי על ידי עו”ד מומחה בתחום.

בניית אסטרטגיה מותאמת אישית

משרד עו”ד טליה שחר מתמחה בתיקי פשיטות רגל ובכל ההיבטים וההליכים הנלווים למהלך. הליך פשיטת הרגל הינו הליך משפטי שנועד בעיקרו להגשים שתי תכליות. התכלית האחת היא לכנס את נכסי החייב ולחלקם בין נושיו בדרך היעילה, המהירה והשוויונית ביותר. התכלית השנייה היא לאפשר לחייב חדל פירעון שאינו מסוגל לשלם את כל חובותיו לפתוח דף חדש בחייו על ידי קבלת הפטר מחובותיו. משרדנו מספק שירות אישי הכולל בניית אסטרטגיה מותאמת אישית לפעולה אופטימלית בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, תוך צמצום הסיכונים עבור הלקוח. מהלך פשיטת רגל מחייב הבנה עמוקה של היתרונות עבור החייב והנושים כמו גם החסרונות. פשיטת רגל היא בקשה של החייב לקבל הגנה מפני הנושים שלו, לדוגמה, מפני הליכי הוצאה לפועל ופעולות נוספים לגביית החוב.  

מהלכים נוספים בהליכי פשיטות רגל כוללים:

  • הגשת בקשה לפשיטת רגל.
  • קבלה או דחייה של צו כינוס, כולל דחייה של הליכי הוצאה לפועל והטלת מגבלות על החייב.
  • הגעה להסדר חוב מול הנושים כחלופה לכינוס ומימוש נכסי החייב.

 פשיטת רגל – מתי ולמי מתאים המהלך?

הליך פשיטת רגל מתאים לחייבים שאינם מסוגלים להחזיר את חובותיהם המאפשר פתיחת דף חדש והתחלה כלכלית חדשה. החייב זקוק לייצוג משפטי בהליכים משפטיים סבוכים מבחינה מעשית, כלכלית ורגשית. עורכת דין טליה שחר עשתה את התמחותה במשרד המשפטים בכונס הנכסים הרשמי במחוז ירושלים. ומכירה היטב את נושא פשיטות הרגל הן לחברות גדולות וקטנות כאחד.

השגת ההפטר

השגת ההפטר, משמעותה מחיקת החובות והסרת ההגבלות על החייב שמתאפשרת רק בסיוע של עורך דין המתמחה בנושא פשיטות רגל. בעקבות יישום הרפורמה החדשה ישנה אפשרות מעשית שהחייב יסיים את הליך פשיטת רגל בתוך זמן קצר מאוד של 18 חודשים מיום הגשת הבקשה, כשעיקרה של הרפורמה היא מתן אפשרות לחייב להציע תכנית פירעון, כך שלמעשה הוא יכול לקבל כבר במעמד הדיון הפטר מותנה או הפטר חלוט ומלא. עו”ד טליה שחר בעלת רקורד של שורה ארוכה של הצלחות במגוון רחב של תיקים פרטניים.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן